maandag 22 oktober 2012

Weer thuis!

Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn laatste 2 kaartjes. Jullie hebben er misschien niets van gemerkt, maar ik had deze 2 berichten ingepland, want ik was afgelopen week lekker op vakantie!

Samen met mijn ouders en broertje ben ik naar het Zwarte Woud in Duitsland geweest. We zijn daar al vaker geweest, maar deze keer zijn we naar een ander plekje gegaan. Hieronder een fotoreportage van mijn vakantie.

Bijna alle huizen in het Schwarzwald hebben wel een zogenoemde 'Ferienwohnung'. Een deel van het huis wordt dan verhuurd. Wij waren nog niet eerder naar dit huis geweest, maar het is echt een plek om nog eens heen te gaan. Het was allemaal heel netjes en het uitzicht vanaf het balkon was prachtig... Zie de foto hieronder.
















Samen met mijn vader heb ik een aantal wandelingen gemaakt in de omgeving. De weggetjes gingen allemaal heel erg omhoog en omlaag, dus ik ben lekker 'actief' geweest, hihi.

















Tijdens onze wandelingen hebben we heel veel verschillende paddenstoelen gezien in het bos. Zo mooi allemaal. Mijn vader heeft er wat mooie foto's van gemaakt. Hieronder alle verschillende soorten...
















We hebben ook nog een aantal plaatsen bekeken. Veel vakwerkhuizen, een mooie abdij, bruggetjes, enz. Ook zijn we naar de grootste koekoeksklok van de wereld geweest (zie rechtsboven op de foto).
 















Het weer was heel erg mooi. Zondag een beetje regen en voor de rest alleen maar zon. Ik heb zelfs alleen in een t-shirt kunnen wandelen, zo warm was het. Kortom; een heerlijke vakantie!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zo wat van mijn vakantie te zien.


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Het lijken wel aansichtkaarten! Heel leuk om te zien.
    Liefs adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    Idd prachtige foto`s `t lijkt me ook echt een mooi
    en gezellig plaatsje.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieverd, dat ziet er prima uit. Wat een supermooie foto's. Ik krijg meteen zin in vakantie. De woning ziet er ook prachtig uit. Fijn hoor dat jullie zo genoten hebben. XXX Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk voor je Anne-Marije dat je zo genoten hebt, helemaal super. En wat een schitterende foto's heb je geplaatst, ze zijn prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's allemaal!
    Lekker zo'n weekje er even tussen uit.

    groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wauw! Die foto's zijn geweldig!!!
    Fijn dat jullie zo heerlijk hebben kunnen genieten ;-) Nu weer hard aan het werk, lol

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Geweldig om te zien dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen