zondag 1 december 2013

AnMaCreatief challenge #27 - december 2013


De nieuwe maand is begonnen, dus is het tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge op het Webshop AnMaCreatief blog...








De decembermaand is al druk genoeg, dus deze maand hebben we een gemakkelijke challenge; Alles mag!

Ik heb voor deze challenge een kerstkaart gemaakt. Ik heb er dit jaar pas 2 gemaakt, dus ben nog niet klaar...

Voor mijn kaartje ben ik weer aan de slag gegaan met de Silk Microfine Glitter van Elizabeth Craft Designs. Ik vind dit zo leuk om te doen!

De basiskaart is gemaakt met een Go Kreate stans. Ik heb deze 2 keer gestanst uit Kraft papier en daarna de 2 delen aan de bovenkant aan elkaar geplakt, zodat mijn kaart ook kan staan. Het scrappapier is van Dovecraft en komt uit het 6x6 paperpack 'Tis The Season.

De poinsetta's heb ik gemaakt met de Marianne Design Creatables Poinsetta Kartel en Poinsetta Mini. Ik heb de poinsetta's gestanst uit de Transparent Double Sided Adhesive van Elizabeth Craft Designs. Daarna kon ik mijn klevende poinsetta's gaan 'glitteren'. Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt, White, True Red, Forest Green en Desert Gold.

Hieronder een foto waarop je de mooie glitter goed kunt zien:



















De blaadjes heb ik ook gemaakt met de Poinsetta Kartel en Poinsetta Mini. Na het stansen heb ik de bloemen in stukjes geknipt. Zo heb ik dus allemaal kleine blaadjes. Ik heb de blaadjes willekeurig onder de bloemen geplakt. Zo heb ik een 'speels' effect.

















Om wat diepte in de kaart te krijgen heb ik alle bloemen op Dovecraft foamtape geplakt. De blaadjes heb ik met Tacky Glue onder de bloemen 'geschoven' toen deze al op de kaart zaten.

Het plaatje is van Nellie Snellen en komt van het vintage knipvel Snow Fun. Ik heb het plaatje gestanst uit een ronde Nestabilitie.


























-Nellie Snellen knipvel NEVI015-Snow Fun
-Dovecraft paperpack 'Tis The Season 6x6
-Joy! kraft papier A4
-Go Kreate mal Frilly #9
-Nestabilities Standard Circle Large en Scalop Circle Large
-Marianne Design Creatable LR0121-Poinsetta Kartel
-Marianne Design Creatable LR0142-Poinsetta Mini
-Elizabeth Craft Designs Transparent Double Sided Adhesive 6x6
-Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-White 604
-Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-True Red 614
-Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-Forest Green 633
-Elizabeth Craft Designs Silk Microfine Glitter-Desert Gold 637
-Dovecraft foamtape (voor bloemen)
-Anita's Tacky Glue (voor blaadjes)

December is een feestelijke maand, dus AnMaCreatief geeft deze maand 2 prijzen weg! Beide winnaars worden gekozen met Random.org. Dit zijn de prijzen die je deze maand kun winnen:
















2x een AnMaCreatief cadeaubon t.w.v. € 5,00!


De challenge loopt tot en met 31 december.

Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Voeg dan je creatie toe aan Mister Linky op het Webshop AnMaCreatief blog.

Neem ook eens een kijkje op de blogs van mijn Design Team dames om hun supermooie creaties te bekijken: AdrianaHelenJudithLins en Lotte. Ook mijn lieve oma doet deze maand mee; Granny.

Een fijne zondag! 

8 opmerkingen:

  1. Wow en wat een prachtige effect is dat glitter op de bloemen. heel mooi.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastisch mooie kaart, heel mooi met dat glitter.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even heel wat anders zeg, maar wel heel mooi!!! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Anne-Marije

    Je weet natuurlijk wel, hoe ik op deze kaart reageer. De kleuren die je gebruikt hebt zijn echt "mijn"Kerstkleuren en de kaart is zo prachtig gemaakt!
    De keuze wordt wel moeilijk.........!

    Liefs van je Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die weelderige bloemen! De sfeer van je totale kaart klopt helemaal. Gaaf gedaan.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart, één en al gezelligheid!

    Liefs,

    Lins

    ps knappe nieuwe profielfoto :-)

    BeantwoordenVerwijderen